Speeldagen kalender

Hieronder vind je de speeldagenkalenders voor het amateurvoetbal van het seizoen 2023-2024. De kalender voor district West kun je hieronder downloaden.

Afbeelding1.jpg
                 Speeldagenkalender West

Enkele belangrijke zaken voor het seizoen 2023-2024 op een rij

• Op de speeldagenkalender staan alleen de voetbal- of inhaalmomenten en de vrije weekenden. Als het van toepassing is, staat aangegeven of voor welke fase (of najaars-/voorjaarscompetitie) wedstrijden op het programma komen.
  • De wedstrijdschema’s worden op een later moment uitgewerkt. Deze zullen ruim voor de start van de competities door de KNVB worden ingevuld en gepubliceerd.
  • In de kalenders van categorie B (senioren en jeugd) is zo veel mogelijk rekening gehouden met de schoolvakanties.
  • Ook komend seizoen spelen de junioren (O13 t/m O19) vanaf de hoofdklasse en lager in 3 fasen.
  • De pupillen (O7 t/m O12) spelen ook komend seizoen in 4 fasen.

Bron: KNVB