Veld aanvragen

Vraag hieronder je veld aan bij de wedstrijdsecretaris zaterdag (Peter Bootsma) en zondag (Marloes Lazet).

Veld_aanvragen_zaterdag.png Veld_aanvragen_zondag.jpg

Voorwaarden reserveren

Weekend
  • Vraag minimaal één week van tevoren een (half/kwart/heel) veld aan
  • Als er geen competitie is, clusteren we de wedstrijden zoveel mogelijk: minimaal drie wedstrijden op hetzelfde tijdstip en tussen 11.00 uur en 13.00 uur.
Doordeweeks
Hiervoor is een apart protocol opgesteld.

Het hoofdveld is doordeweeks beschikbaar op:
- DInsdagavonden tot 20.30 uur
- Woensdagavonden vanaf 18.45 uur
- Donderdagavonden tot 19.00 uur
- Vrijdagavond vanaf 18.00 uur
Daarnaast is op de maandagavond veld 3 vrij om 20.30 uur.
WIl je op een ander moment een wedstrijd spelen, dan kun je eventueel zelf een trainingsveld regelen. Geef wel aan ons door dat er een wedstrijd is. Dit ivm het reserveren van kleedkamers.

Let op

• Het reserveren van het hoofdveld (en veld 3 op maandag) voor een vriendschappelijke wedstrijd geeft geen enkele garantie. Er zijn momenten waarop wij de veldruimte nodig hebben, bijvoorbeeld voor het verplaatsen van een beker en/of competitiewedstrijd. Dan vervalt de vriendschappelijke wedstrijd. Dit hoor je uiteraard zo snel mogelijk.
  • Je moet zelf een scheidsrechter en tegenstander regelen.