Cookie beleid V.V. De Meern

De website van V.V. De Meern is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies om jouw bezoek makkelijker en persoonlijker te maken. Hieronder een overzicht van de noodzakelijke en optionele cookies waar je toestemming voor kunt geven. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Klachtenprocedure

 

Waar kun je jouw verhaal doen?

Helaas kunnen we als V.V. De Meern niet uitsluiten dat je tegen een vervelende situatie of problemen aanloopt. Wat je wel van ons mag verwachten is dat we duidelijk maken waar je terecht kunt met je verhaal. Loop je tegen een probleem aan of heb je een klacht? Hieronder vind je de procedure voor zowel voetbalgerelateerde als NIET-voetbalgerelateerde zaken. 


Voetbalgerelateerde zaken

Bij voetbalgerelateerde zaken werkt het als volgt:
  • Het eerste aanspreekpunt is altijd de train(st)er of leid(st)er.
  • Levert dit niet het gewenste resultaat? Dan kun je in de tweede lijn de zogenaamde 'laagcoördinatoren' van je lichting betrekken.
  • Als de laagcoördinatoren en jij er ook niet uitkomen, dan kan de laagcoördinator de Onderbouw, Middenbouw of Bovenbouw Hoofd Jeugd Opleiding inschakelen.
  • Vervolgens neemt de Hoofd Jeugd Opleidingen, de Technische Commissie of de Jeugdcommissie, na eventuele hoor en wederhoor, een beslissing en hopen we dat alles naar tevredenheid is opgelost.


NIET-voetbalgerelateerde zaken

Bij Niet-voetbalgerelateerde zaken is de route bijna hetzelfde:
  • Het eerste aanspreekpunt is altijd de train(st)er of leid(st)er.
  • Levert dit niet het gewenste resultaat? Dan kun je in de tweede lijn de zogenaamde 'laagcoördinatoren' betrekken.
  • Als de laagcoördinatoren en jij er ook niet uitkomen, dan wordt de situatie besproken in de Jeugdcommissie.
  • Afhankelijk van de aard van jouw klacht wordt direct contact gezocht met ons Zorg Advies Team en/of Vertrouwenscontactpersonen.
  • Vervolgens neemt de Jeugdcommissie, na eventuele hoor en wederhoor, een beslissing en hopen we dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!