Toernooien

Thuistoernooien

Coupe De Meern vindt plaats op 29 juni 2024.

Data onderstaande toernooien voor 2024 zijn nog niet bekend bij de redactie
  • Annita Lafeber jeugdtoernooi V.V. De Meern
  • Hoppenbrouwers Techniek jeugdtoernooi V.V. De Meern

Wil je meedoen aan één van bovenstaande toernooien? Stuur dan een e-mail naar toernooicommissiejeugd@vvdemeern.nl

Toernooiagenda (uit en thuis)

Activiteiten in deze categorie op 04 juni:

Knook Infra Dilettant Cup 2023 (JO6 t/m JO12; JO14, JO16, JO18 en JO19; MO10-15)

Geachte toernooicommissieleden, beste voetbalvrienden,

We zijn bijzonder verheugd om te kunnen melden dat v.v. Dilettant dit seizoen wederom het voornemen heeft een jeugdtoernooi te organiseren.

Op  vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 juni 2023 zullen de velden van v.v. Dilettant in Krimpen aan de Lek het domein zijn voor de JO6 t/m JO19 teams die zullen gaan strijden om de Knook Infra Dilettant Cup 2023 waarbij plezier in het voetbalspel voorop zal staan. Tevens hebben we dit jaar ook een toernooi voor MO10 t/m MO15 en daar maken we een gezellige meidenzondag van!!.

Ons programma is als volgt:

Vrijdag avond 2 juni 2023:

• JO19 toernooi voor de 1e/2e klasse
  • JO18 toernooi voor de 2e klasse

Zaterdag 3 juni 2023 ochtendprogramma:
  • JO6 ukken Toernooi  ( 4 en 5 jarige )
  • JO7 ukken Toernooi  ( 6 jarige )
  • JO8 toernooi voor de 4e klasse
  • JO11 toernooi voor de 2e klasse
  • JO12 toernooi voor de 3e klasse
  • JO16 toernooi voor de 3e klasse

Zaterdag 3 juni 2023 middagprogramma:
  • JO9 toernooi voor de 2e en 4e klasse
  • JO10 toernooi voor de 3e  klasse
  • JO16 toernooi voor de 2e klasse

Zondag 4 juni 2023 ochtendprogramma:
  • MO10 toernooi voor de 6e klasse
  • MO11 toernooi voor de 2e klasse
  • MO13 toernooi voor de 2e klasse

Zondag 4 juni 2023 middagprogramma:
  • JO14 toernooi voor de 4e klasse
  • MO15 toernooi voor de 3e klasse

Speelvormen
Het JO6/JO7 toernooi zal 4 tegen 4 zijn op een 1/8 speelveld.
Het JO8 / JO9 / JO10 / MO9 / MO10 toernooi zal 6 tegen 6 zijn op een 1/4 speelveld
Het JO11 / JO12 / MO11 toernooi zal 8 tegen 8 zijn op een half speelveld.

Resterende toernooien 11 tegen 11 op een heel speelveld.
Alles conform de richtlijnen van de KNVB seizoen 2022/2023 inclusief de dispensatie regelingen.

Wij willen ook graag teams van uw vereniging uitnodigen voor het jeugdtoernooi van v.v. Dilettant.

Zijn er teams van uw vereniging die graag deel willen nemen aan dit altijd gezellige toernooi bij v.v. Dilettant, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Afgelopen seizoenen waren onze toernooien al vroeg volledig volgeboekt dus reageer snel en leg uw plekje vast !

Er kan gereageerd worden naar het mailadres toernooi.dilettant@gmail.com of door middel van een reply op deze email, graag onder vermelding van vereniging en team naam en de gewenste speelklasse. Na ontvangst van uw inschrijving zullen wij ons best doen deze zo spoedig mogelijk te bevestigen, wij streven er naar om dit binnen 14 dagen te doen.  Meer informatie is ook te vinden op onze site:  www.jeugd-toernooi.nl.

We verheugen ons op deelname van uw vereniging. Voor iedere deelnemer zal er een leuk aandenken zijn, voor de poule winnaar uiteraard een mooie beker !

Met sportieve voetbalgroet,

Toernooicommisie v.v.Dilettant