Onze club

Hier vind je informatie over V.V. De Meern. De club is opgericht op 18 juni 1947 en telt momenteel 103 jeugdteams, waarvan 21 meisjesteams en spelertjes van de Champions League, Kabouters en Benjamins. Daarnaast bestaat onze club uit 20 senioren elftallen, waarvan 2 zondag elftallen. De clubkleuren zijn oranjezwart. Wij spelen in KNVB district West 1.

Beleidsplan vereniging

In ons verenigingsbeleidsplan staan onder andere de volgende 2 belangrijkste doelstellingen:

• V.V. De Meern streeft naar het aanbieden van alle mogelijkheden voor veldvoetbal. Daarbij moet vanuit een financieel gezonde positie evenwicht bestaan tussen recreatieve en prestatieve doelstellingen. Kernwaarde bij V.V. De Meern is betrokkenheid. Vrijwilligers doen werkzaamheden vrijwillig, dus waardeer dat.
  • V.V. De Meern wil in De Meern en omstreken op alle aspecten van het aanbod een vooraanstaande rol te spelen. De prioriteit bij het prestatief bezig zijn ligt bij het eerste zaterdagteam. De prestatieve doelstellingen gelden zowel voor Zondag, Zaterdag, Jeugd als Dames en dienen op elkaar aan te sluiten. In dat besef kent V.V. De Meern een groot belang toe aan de Jeugd, omdat daar de basis van het verenigingsbreed presteren gevormd wordt.

Wegwijzer

De wegwijzer ouders en jeugdspelers V.V. De Meern helpt je op weg binnen onze vereniging met onder anderen een plattegrond van het sportpark en de benedenverdieping van het clubhuis met de kleedkamers.

Procedures

Voor een goede gang van zaken van ons ‘huishouden’ bestaan regels/procedures zoals:
Door het lidmaatschap aan te gaan, stem je in met deze procedures. Ons uitgangspunt is dat de jeugd met plezier moet kunnen voetballen. Elke speler moet zich optimaal kunnen ontwikkelen in een veilige en prettige omgeving. Hiervoor hebben we ook de gedragscode per doelgroep opgesteld. Wil je goed geïnformeerd blijven? Bezoek dan regelmatig onze website.

E-mailverkeer

De Jeugdcommissie maakt voor gerichte informatie gebruik van e-mailverkeer en slechts beperkt postverkeer. Registreer jezelf daarom goed bij de club. Communicatie gebeurt doorgaans met het e-mailadres van de ouder(s). Geef wijziging van huisadres en e-mailadres direct door aan de ledenadministratie via het wijzigingsformulier of via e-mail ledenadministratie@vvdemeern.nl. Als je niet beschikt over internet, kun je dit bij de ledenadministratie aangeven en wordt er gezocht naar alternatieven.

Contact

Alle contactpersonen vind je op deze site onder het hoofdmenu 'Vereniging > commissies, op de pagina van de Ledenadministratie en het wedstrijdsecretariaat en onder betreffende teams (leiders en trainers).