Lid worden

Er is een voorlopige ledenstop voor het voetbalseizoen 2023/2024. Deze voorlopige stop geldt voor jongens uit geboortejaar 2017 tot en met geboortejaar 2005. Met uitzondering van jongens geboortejaar 2009 en 2016. Voor meisjes geldt de ledenstop ook niet.
V.V. De Meern heeft jongens, meisjes, zaterdag senioren, zondag senioren, vrouwen en walking football teams. De jongste pupillen spelen op zondagochtend. Benjamins (O5), Kabouters (O6) en Champions League (O7) spelen op zondagochtend onderling. Voor deze allerjongste leeftijdscategorien heeft de KNVB geen competities. Hieronder vind je belangrijke informatie voor jou als aspirant lid.

Inschrijven.jpg

Wat gebeurt er met jouw gegevens?

Als jij je inschrijft, worden jouw gegevens vertrouwelijk vastgelegd in de Ledenadministratie van V.V. De Meern. Wij gebruiken deze gegevens uitsluitend voor eigen doeleinden (contributieinning, verzenden clubblad, etc.). V.V. De Meern verstrekt jouw (verplichte) gegevens aan de KNVB.

De KNVB kan contactgegevens van leden gebruiken voor sponsor- of reclame-acties. Mocht je dit niet willen, maak dit dan schriftelijk kenbaar aan de KNVB (Afdeling Publieksvoorlichting, Postbus 784, 3700 AT Zeist) of via contactgegevens op de KNVB website.

Opsturen of inleveren inschrijfformulier

Naast het digitaal versturen van het inschrijfformulier, kun je deze ook uitprinten en opsturen naar:

Ledenadministratie V.V. De Meern
3454 ZJ De Meern

Je kunt het formulier ook fysiek inleveren, hiervoor is de brievenbus van de ledenadministratie onder de trap bij de hoofdingang van het clubgebouw. Na aanmelding kijken wij in welk team we je plaatsen. Je ontvangt een bevestiging van je inschrijving per e-mail.

Pasfoto digitale spelerspas

Spelende leden (vanaf de JO13 leeftijdsgroep) moeten met behulp van de KNVB Wedstrijdzaken app zelf een pasfoto uploaden voor hun digitale spelerspas (en vernieuwen als de pasfoto niet goed gelijkend meer is).
Je kunt dit dus elk nieuw voetbalseizoen tot 31 oktober zelf regelen. Vanaf 1 november kan dit nog via de ledenadministratie of de KNVB. Als je dit via de club regelt, stuur je jouw foto op naar de ledenadministratie. Wanneer je dit via de KNVB regelt, stuur je jouw foto (met KNVB-nummer) op naar contact@knvb.nl.

Contributie

De contributie verloopt via automatische incasso in twee termijnen (in juli en oktober). Het verenigingsseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. Bij aanmelding na 15 juni wordt de contributie in één keer in oktober (of later als de aanmelding na 15 september heeft plaatsgevonden) geïncasseerd. Check hier de actuele contributiebedragen.

Meer informatie

Heb je nog meer vragen over je lidmaatschap? Neem dan contact op met ledenadministratie@vvdemeern.nl of via bovenstaand correspondentieadres ledenadministratie.

Zie ook