Kantine De Middenstip

Kantine de Middenstip is een verpachte, gezellige kantine met een rijk aanbod aan drankjes en versnaperingen. Zo verkoopt de Middenstip op de zaterdag vele snacks en patat. Daarnaast zijn ook de diverse overheerlijke panini's erg populair. Op deze dag is het vaak extra gezellig door de vele wedstrijden die gespeeld worden. Het schuimend bier stroomt dan rijkelijk uit de tap.

Openingstijden

• Maandag t/m vrijdag is kantine De Middenstip een uur voor de eerste training tot minimaal een uur na de laatste training geopend
  • Zaterdag en zondag is de kantine een uur voor de eerste wedstrijd tot minimaal een uur na de laatste wedstrijd geopend.

Uitbaters

Sinds 2005 zijn Hans en Jacqueline de Wit pachters van de kantine. In 2019 werd Nick de Wit hun vennoot. Rond deze tijd is ook Denise van Oort bij ons komen werken.

Aan onderstaande prijslijst kunnen geen rechten ontleend worden. De prijslijst is geplaatst in november 2022 en is onderhevig aan veranderingen.

Prijslijst

MenuEten.jpg

MenuDranken.jpg

Hans en Jacqueline