Vrijwilliger worden

Een vereniging met circa 1200 jeugdleden heeft behoefte aan vrijwilligers. V.V. De Meern is een vereniging die voor bijna 100% draait op vrijwilligers. Om onze club op hoog professioneel niveau te kunnen laten draaien en allerlei activiteiten te kunnen blijven organiseren, hebben we vrijwilligers nodig. Schrijf je via onderstaande knop in.

Word_vrijwilliger.jpg

Waar hebben we behoefte aan?

We hebben behoefte aan:

• ouders die evenementen willen verzorgen voor vooral de JO8 t/m JO11 pupillen. Data zijn vooraf in de Jaaragenda bekend;
  • ouders die op afroep beschikbaar willen zijn voor werkzaamheden rondom toernooien en de inname en uitgifte van sponsorkleding;
  • leden Jeugdcommissie;
  • mensen met actuele EHBO-vaardigheden;
  • scheidsrechters (er worden cursussen aangeboden);
  • trainers (er worden cursussen aangeboden);
  • leiders.
Check ook onze vacatures. Wil je meer weten? Neem dan contact op met één van de leden van de Jeugdcommissie.