Club van 100

Op 17 maart 2015 heeft onze voormalige voorzitter Frans van Seumeren het startsein gegeven tot de oprichting van de Club van 100 binnen V.V. De Meern.

Opbrengsten

De opbrengsten zijn bedoeld voor de jeugd van V.V. De Meern. Onze jeugd voetbalt op een dusdanig hoog niveau dat opbrengsten uit dit initiatief goed gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld trainers, medische hulp, materialen en busreizen passend bij dit niveau.

Lidmaatschap

Om dit alles te realiseren vragen wij je lid te worden van onze Club van 100. Het lidmaatschap wordt aangegaan voor één seizoen en per seizoen stilzwijgend verlengd (opzeggen kan voor 30 juni). De contributie voor het lidmaatschap is 250 euro voor bedrijven. Als particulier kun je lid worden voor 100 euro*. Je hoeft geen btw te betalen over deze bedragen.

* Voor particulieren die deze bijdrage voor 5 jaar willen garanderen, maken we een overeenkomst op. Zo is deze periodieke gift aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Vul hiervoor het formulier Periodieke gift in geld van de belastingdienst in en stuur dit naar: secretaris@vvdemeern.nl

Wederdienst

Jouw bedrijfsnaam/naam wordt vermeld op een pagina op het LCD-scherm in de kantine. Meld je hieronder aan.

Aanmelden_bedrijf.png

Aanmelden_particulier.png