Mogelijkheden sponsor

V.V. De Meern is met zo'n 2000 leden één van de grootste veldvoetbalverenigingen van Nederland. Voor sponsoren betekent dit dat hun uitingen door een grote groep mensen uit de directe omgeving worden gezien zoals door leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers, medewerkers, toeschouwers, bezoekende teams, etc.

Sponsorpakketten

Voor iedere sponsor is een op maat gemaakt pakket mogelijk. De voorkeur van V.V. De Meern gaat uit naar het samenstellen van een sponsorpakket, waarin een aantal elementen ondergebracht wordt uiteraard aangepast aan de wensen van de sponsor en voor een aantrekkelijke prijs.

Eén en ander wordt vastgelegd in een schriftelijke overeenkomst (contract), meestal voor de duur van minimaal 3 jaren. Voor beide partners heeft dit als voordeel dat een aantal zaken voor meerdere jaren in één keer geregeld kunnen worden.

Bekijk onze folder (pdf) over de mogelijkheden.

Wil jij graag de grootste amateurclub van Nederland sponsoren? Ga dan naar het inschrijfformulier hierboven, vul deze in en klik op 'verzenden'. Wij nemen snel contact met je op. Heb je nog meer vragen? Stuur dan je bericht naar sponsoring@vvdemeern.nl