Wijziging doorgeven

Het doorgeven van wijzigingen en het opzeggen van het lidmaatschap gebeurt via de ledenadministratie. Het gaat dan om de volgende mutaties:

• Adreswijzigingen
  • wijziging lidmaatschap (bijvoorbeeld van spelend lid naar trainend lid)
  • opzeggen lidmaatschap
  • onjuist geregistreerde gegevens.

3 verschillende manieren

• Via online mutatieformulier
  • fysiek via postbus ledenadministratie onder de trap in het clubgebouw
  • via postadres V.V. De Meern, ter attentie van Ledenadministratie, Postbus 106, 3454 ZJ De Meern.

Wijziging_doorgeven.png.jpg
                                 Klik hier voor online mutatieformulier

Je krijgt altijd een ontvangstbevestiging van de ledenadministratie op jouw bericht.

Uitroepteken.jpeg Voor alle leden (en hun ouders) geldt, dat het mondeling afmelden of doorgeven van mutaties bij trainer, leider, commissielid en/of bestuurslid niet voldoende is. Geef een mutatie altijd schriftelijk of online door aan de ledenadministratie.

Opzeggen

Het verenigingsseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. Leden die gedurende het seizoen het lidmaatschap beëindigen, moeten de contributie voor het hele seizoen te voldoen. Opzegging dient uiterlijk 1 juli plaats te vinden. Als er wordt opgezegd na die datum, dan wordt het lidmaatschap automatisch met 1 jaar verlengd en is contributie voor dat seizoen verschuldigd.

Overschrijving

Voor spelers die reeds bij een andere club spelen moet uiterlijk 15 juni overschrijving aangevraagd worden. Dat wordt door V.V. De Meern gedaan met het ingevulde inschrijfformulier. Voor V.V. De Meern leden die bij een andere club willen spelen moet overschrijving door de andere club aangevraagd worden. Meld je tijdig aan bij de nieuwe club. De nieuwe club vraagt vervolgens overschrijving aan (dat gaat digitaal via het Sportlink systeem).

Aan de hand van het KNVB Bondsnummer/Relatienummer wordt overschrijving digitaal geregeld via het Sportlinksysteem. Vul op het inschrijfformulier je KNVB Bondsnummer/Relatienummer in. Wacht hiermee niet tot 15 juni. Hoe eerder, hoe beter.