Hoogland uit altijd lastig

3828AZ
HOOGLAND
tel. 033-4801915

Wat jammer dat nieuwe trainer Bilal al na 3 competitiewedstrijden vanwege werk in het buitenland het team weer gaat verlaten en zal de JO15-1 binnenkort gaan samenwerken met de vierde trainer van dit seizoen…!
Vooral is het jammer omdat Bilal een jonge trainer is en misschien mede daarom de juiste snaar weet te raken bij de spelers. Het lijkt erop dat iedereen met veel plezier en inzet traint en in de wedstrijden zien we terug dat het team telkens weer goed geordend staat en er, net als in het begin van dit seizoen met én voor elkaar gewerkt wordt.
In de wedstrijd tegen Hoogland bleek ook dat in een gewijzigde
Opstelling het team goed gegroepeerd staat en er niet heel veel kansen worden weggegeven. Hoogland kwam er alleen echt doorheen via de counter en met name hun nummer 11 bleek daarbij via de flanken voor gevaar te kunnen zorgen. Maar zowel Levi als Kees speelden op links en rechts achterin een goeie wedstrijd. Hoogland zou niet tot scoren komen. Net zoals wij ook in de vorige twee competitiewedstrijden geen tegendoelpunt hoefden incasseren.
Dat er in de eerste helft maar 1 keer werd gescoord had VVDM volledig aan zichzelf te wijten. Waar de strijd zich veel op het middenveld afspeelde waren het ook onze backs Levi en Kees die samen een countermogelijkheid kregen, maar helaas zonder resultaat.

Wel stond Jack in de 26ste minuut op de goeie plek om bij de tweede paal de verdiende 0-1 op het scorebord te zetten, nadat Amine en Ruben een goeie combinatie eindigden met de pass van Ruben op Jack.
Dat spits Ruben zijn harde werken in de tweede helft beloond zag worden met nog een assist en twee doelpunten wisten wij toen uiteraard nog niet.
In de tweede helft moest keeper Vygo een keer flink gestrekt de hoek in, maar verder kon Hoogland niet voor gevaar voor onze goal zorgen.
Met de twee wissels Hamza en Nilan na de rust kwam er meer snelheid in ons spel en werd Hoogland uit elkaar gespeeld en kon Ruben een goeie spitsengoal scoren, nadat Hamza de 0-2 voor zijn rekening had genomen.
Het mooiste doelpunt werd bewaard om de eindstand mee op het scorebord te zetten. Een strakke pass die ineens werd doorgespeeld op Ruben rondde hij keurig af en daarmee kreeg Bilal een mooi afscheid van de spelers.

Nu maar hopen dat er snel een goeie en leuke trainer voor de groep kan komen te staan om de goeie weg die in deze competitie is ingeslagen een mooi vervolg te geven.

Komende zaterdag speelt de JO15-1 als medekoploper op ons eigen sportpark om 10.15u tegen de nummer laatst DOSC.